duminică, 18 ianuarie 2009

Retrospectiva de uichend!

A mai trecut o săptămână de românism pur. Am fost, sincer, scandalizat de noua și totuși anuala vânătoare de la Balc. Din mai multe motive:

- nu aduce nici un beneficiu real

- nu este un obicei nobil decât dacă este înfăptuit de nobili, și nu am văzut un singur om acolo care să dețină blazon

- este o palmă plină de bani peste botul ecologiștilor

Să nu mi se spună ca ”a fost donată carnea”. Oricum nu aveau ce să facă cu tone de mistreți. În anii trecuți au păstrat-o până a făcut muște.

Au fost omorâți, sportiv, 208 mistreți. Și a fost distrusă cultura unui bătrânel, vinovat că nu și-a permis bodyguarzi.

.................................................................................................................................

Zilnic am auzit de pârtia din parcul Tineretului. Nu am apucat să merg dar imaginile sunt mai mult decât elocvente. Nu este o pârtie, ci un bulevard pe care se plimbă toată lumea. Nici nu poți să împingi sania că ai și lovit 3928398 de oameni.

...............................................................................................................................

Mai multe discutăm dimineața. Un matinal cu atitudine pe 103,4!

4 Comments:

A Not So Spotless Mind said...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
A Not So Spotless Mind said...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
A Not So Spotless Mind said...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
A Not So Spotless Mind said...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.