duminică, 25 ianuarie 2009

Retrospectiva de uichend!

Uichendul a început prost. Dinu Maxer a apărut a enjpea oară la TV cu soția lui. Nu a mai văzut România nuntă până să aibe ei. Și 5 minute dintr-un program, cică serios, de știri am văzut ce știu deja de 2 luni.

Altă știre proastă e că Ildiko (așa se scrie?) e măritată. Tufele alea care nu știu să dea cu mătura se omoară de luni de zile să se mărite și uite că norocul a prins la altcineva. Nașpa...

O persoană a spus că Andreea Mantea e femeia perfectă. Haideți să facem un sondaj să vedem câte mii de picolițe sunt la fel de sexy balamuc ca ea? Pariez că în 5 zile găsesc mii de alte picolițe si casierițe frumoase dar fără norocul Andreei.

Ohoooo sunt multe de vorbit. Am zis că o să țin pasul blogului cu emisiunea dar e greu. Oricum, ne auzim și vorbim în timpul emisiunii. De luni până vineri de la 7 la 10. Eu dau trezirea!

Vă salut și numa` de bine!

4 Comments:

A Not So Spotless Mind said...

Niiice choice of music!:D

Cuvantul meu said...

mai avem mai avem...

A Not So Spotless Mind said...

Daca poti sa-mi recomanzi ceva anume din ska, ca sa am de unde incepe, ar fi minunat:D. Sa stii ca mi-a placut foarte tare muzica, si emisiunea in general, cat am prins din ea cam de la 8 jumate la 9 jumate. Keep up the good work!:)

A Not So Spotless Mind said...

Multumesc de sugestii:)! M-am pus pe cautat.